2011年3月4日 星期五

網誌換歌囉,發現沒?好歌推薦:)))

<h1 style="border-collapse:collapse;line-height:normal;">
</h1><h1> 
我換歌哦喔 網誌上端 
這首歌== 也是來自大魔王的國家 

羅馬尼亞!!ROMANIA  放心是"英文歌"
目前MUSIC的文化已經排名到世界前五
這首歌 好聽 簡單了解 重點是大魔王在唱我都好陶醉 
 

 Deepcentral- in Love 
</h1>I can’t turn around and end it
I can’t leave the past behind
I can’t let you down and waiting
Like an angel with no sky

I’m in love, in love, in love with you
I’m in love, in love, in love with you

We can’t never, never be two strangers
Two souls while taking one road
I can’t live my life without my angel
In love like never before

We can’t never, never be two strangers
我們永遠不可能變陌生人
Two souls while taking one road
兩個鄰魂走同一條路
I can’t live my life without my angel
大魔王會唱"我不能過沒有BB的生活" 
Turn me around, around, around

I’m in love, in love, in love with you
I’m in love, in love, in love with you

I’m in love, in love, in love with you
I’m in love, in love, in love with you

We can’t never, never be two strangers


Two souls while taking one road
I can’t live my life without my angel
In love like never before

We can’t never, never be two strangers
Two souls while taking one road
I can’t live my life without my angel
Turn me around, around, around

I’m in love, in love, in love with you
I’m in love, in love, in love with you

I’m in love, in love, in love with you
I’m in love, in love, in love with you

We can’t never, never be two strangers
Two souls while taking one road
I can’t live my life without my angel
In love like never before

We can’t never, never be two strangers
Two souls while taking one road
I can’t live my life wïthout my angel
Turn me around, around, around


 
----------------------------- 中文GOOGLE翻譯 
 我不能把它周圍和結束 
我不能離開的過去 
我不能讓你失望和等待 
像天使一樣,沒有天空 

我在愛,在愛,愛你 
我在愛,在愛,愛你 

我們不能永遠,永遠是兩個陌生人 
兩個靈魂同時採取一條道路 
我的生活不能沒有我的天使我的生活 
從未像現在這樣在愛 

我們不能永遠,永遠是兩個陌生人 
兩個靈魂同時採取一條道路 
我的生活不能沒有我的天使我的生活 
我回頭,環繞周圍 

我在愛,在愛,愛你 
我在愛,在愛,愛你 

我在愛,在愛,愛你 
我在愛,在愛,愛你 

我們不能永遠,永遠是兩個陌生人 


兩個靈魂同時採取一條道路 
我的生活不能沒有我的天使我的生活 
從未像現在這樣在愛 

我們不能永遠,永遠是兩個陌生人 
兩個靈魂同時採取一條道路 
我的生活不能沒有我的天使我的生活 
我回頭,環繞周圍 

我在愛,在愛,愛你 
我在愛,在愛,愛你 

我在愛,在愛,愛你 
我在愛,在愛,愛你 

我們不能永遠,永遠是兩個陌生人 
兩個靈魂同時採取一條道路 
我的生活不能沒有我的天使我的生活 
從未像現在這樣在愛 

我們不能永遠,永遠是兩個陌生人 
兩個靈魂同時採取一條道路 
我的生活不能沒有我的天使我的生活 
我回頭,環繞周圍
 

沒有留言:

張貼留言